top of page
Search

Responsible sponsorhip brunch – koliko daleko sežemo sponzoriranjem?

2024. godina je u sportskom pogledu bila iznimno uzbudljiva. Europsko nogometno prvenstvo, te Olimpijske i Paraolimpijske igre koje su se nakon 12 godina održale u Europi, pružalo je mnogo mogućnosti za korisne sponzorske priče. Dovoljan razlog da se  organizira “Responsible Sponsorship Brunch”, podijele priče uspješnice iz našeg okruženja i  baci kritičan osvrt na temu odgovornih sponzorstava. Tu je i dalje relevantna tema ESG (Environmental, Social, Governance) a naš posebni fokus je na Social komponenti – tim, zajedništvo, suradnja.






Tako smo jedne od prvih proljetnih, sunčanih srijeda odlučili smo okupiti 30-ak poslovnjaka na jedno mjesto kako bismo mogli razgovarati o tome što doista znači nešto sponzorirati. Je li to puka naljepnica na događaju, reklama na društvenim mrežama ili je riječ o snažnoj poruci i akciji koja se reflektira na cijelu zajednicu.  

Za početak smo imali kratko video predavanje iz Milana odakle nam se javila Ana Shapiro Queenan, globalna market account menadžerica za Allianz. Iz Milana nam se javila, pogađate, jer su pripreme za Zimske Olimpijske i Paraolimpijske igre već uveliko u toku, a Allianz je već niz godina sponzor. Ana je podijelila svoje iskustvo dobre prakse kako se sponzoriranje sporta i zdravih naviku odražava na širu zajednicu. Posebno je istaknula rad s djecom i mladima s invaliditetom kroz koji ih se nastoji osvjestiti što zapravo mogu sa svojim tijelima te se potiče njihov adekvatan psihofizički razvoj i socijalizacija.

Nakon predavanja je uslijedila panel diskusija na kojoj su sudjelovali Vlatka Kamenić Jagodić (Končar), Daniel Lacko (Zov divljine) te jedna od inicijatorica B2Runa, Dijana Vetturelli. Panelisti su imali prilike raspravljati o tome kako svijet sponzorstava zapravo izgleda, kako se izboriti s morem mailova i ponuda, kako prepoznati kompaniju koja dijeli naše vrijednosti, ali se suočiti i s odbijanjem. Adresirane su i akrualne teme poput održivosti društveno odgovornog i ekološki osvještenog poslovanja te hoće li ono biti ugroženo u kontektsu novih globalnih klima.



Konačno, sudionici su imali priliku raditi u malim grupama te osmisliti svoj program ili događaj koji bi htjeli sponzorirati i tako stvoriti “mrežu” dionika tog sponzorstva te na koje sve načine podupiranje neke priče može utjecati na sve nas. Tako se moglo doći i do zaključka poput onih da preko brige o mladim majkama utječemo i na priljev stranih radnika u Hrvatsku. Uz par korasana, nekoliko šalica kave, mogućnosti je zaista bezbroj!

bottom of page