top of page

ČESTA PITANJA

Prikupili smo najčešća pitanja i pretočili ih u odgovore

SVE O PRIJAVAMA

Kako se prijaviti?

  • svaka tvrtka treba imenovati svoju kapetana:icu ekipe, koji će preuzeti inicijalnu prijavu za cjelokupni trkački tim tvrtke i biti kontaktna osoba za komunikaciju s organizatorom

  • nakon što se registriraju na web stranici i kliknu na gumb 'PRIJAVE', kapetani slijede upute unutar sustava i dijele informacije s ostalim članovima tima

  • unutar sustava kapetani:ice unose podatke svojih trkača

  • u slučaju bilo kakvih upita ili poteškoća, kapetani se mogu obratiti organizatoru za pomoć/asistenciju

Tko sve može sudjelovati?

  • ​zaposlenici kompanija iz privatnog sektora

  • zaposlenici javnih institucija i agencija

  • zaposleni u obrtima koji imaju više od 3 zaposlene osobe

  • B2Run TIM se sastoji od minimalno tri zaposlenika

Tko ne smije sudjelovati?

  • ​profesionalni sportaši zaposleni u organizacijama čija djelatnost obuhvaća sportsku industriju

  • osobe koje nisu u statusu zaposlene osobe kod tvrtke prijavitelja

  • studenti

  • maloljetne osobe

  • sportske udruge i klubovi

Jesu li moguće prijave nakon isteka roka?

  • ​Prijave se zatvaraju tri tjedna prije utrke. Moguće je i ranije zatvaranje ukoliko je limit trkača ispunjen.

IZMJENE / POVRAT NOVCA

Je li moguće unositi promjene unutar trkačkog tima?

  • svaka prijavljena osoba mora trčati pod startnim brojem koji mu je dodijeljen u startnom paketu

  • ako dođe do promjena unutar tima, potrebno je unijeti izmjene u sustav prijava do 20 dana prije utrke. Od 20 dana do 72 sata prije utrke, promjene u sustav može unositi samo organizator nakon što ga kapetan:ica tima obavijesti o eventualnoj promjeni na mail b2run@vetturelli.com

Ukoliko netko iz trkačkog tima odustane, može li se tražiti povrat novca?

  • povrat novca moguće je izvršiti samo ukoliko je trkač odustao od utrke 30 dana prije termina održavanja utrke. Povrat sredstava će biti izvršen u roku od 7 dana od primitka pisane obavijesti.

Ukoliko netko iz trkačkog tima odustane, može li ga zamijeniti prijatelj ili član obitelji?

  • zamjena može biti samo zaposleni iz iste tvrtke

Što u slučaju otkazivanja utrke?

  • u slučaju nemogućnosti održavanja utrke zbog vremenskih neprilika, organizator zadržava pravo na odgodu termina. 

  • u slučaju više sile poput pandemije, sudionici imaju mogućnost povrata novaca i/ili prijavninu zadržati za narednu sezonu. Ukoliko se tvrtka odluči za povrat sredstava, isti će se izvršiti unutar 30 dana od objave o otkazivanju utrke.

UTRKA (PRIJE, TIJEKOM I POSLIJE)

Mogu li sudionici utrke negdje ostaviti svoje osobne stvari na čuvanje?

  • na svakoj utrci su organizirane muške i ženske svlačionice za trkače:ice, kao i garderobe gdje će biti moguće odložiti osobne stvari sudionika

  • organizacijski tim B2Run-a će se pobrinuti da stvari budu na sigurnom čuvanju u garderobi, ali za izgubljene stvari ne odgovaramo

Mogu li navijači doći bez navijačkih propusnica?

  • navijači mogu doći bodriti svoj tim i bez navijačkih propusnica, ali u tom slučaju im neće biti omogućen ulaz u B2Run Run&Fun zonu u kojoj će se održati after-run druženje.

REZULTATI

Kako se računa rezultat i definiraju pobjednici?

  • službeno vrijeme natjecatelja i vrijeme po kojemu se određuje plasman je neto vrijeme (tzv. "chip start") koje ste postigli od trenutka kad ste prošli startnu ravninu do ulaska u cilj

  • za ekipni rezultat se zbrajaju vremena tri najbrža zaposlenika iz pojedine tvrtke, bez obzira na spol

  • za ekipni rezultat ženske ekipe se zbrajaju vremena tri najbrže zaposlenice iz pojedine tvrtke

Gdje se mogu vidjeti rezultati nakon utrke?

  • rezultati nakon svake utrke će biti objavljeni na utrka.com i na našoj web stranici u drop down meniju rubrike Utrke, klikom na podrubriku Rezultati

bottom of page