ČESTA PITANJA
Prikupili smo najčešća pitanja i pretočili ih u odgovore
SVE O PRIJAVAMA
Kako se prijaviti?
-
svaka tvrtka treba imenovati svoju kapetana:icu ekipe, koji će preuzeti inicijalnu prijavu za cjelokupni trkački tim tvrtke i biti kontaktna osoba za komunikaciju s organizatorom
-
nakon što se registriraju na web stranici i kliknu na gumb 'PRIJAVE', kapetani slijede upute unutar sustava i dijele informacije s ostalim članovima tima
-
unutar sustava kapetani:ice unose podatke svojih trkača
-
u slučaju bilo kakvih upita ili poteškoća, kapetani se mogu obratiti organizatoru za pomoć/asistenciju
Tko sve može sudjelovati?
-
zaposlenici kompanija iz privatnog sektora
-
zaposlenici javnih institucija i agencija
-
zaposleni u obrtima koji imaju više od 3 zaposlene osobe
-
B2Run TIM se sastoji od minimalno tri zaposlenika
Tko ne smije sudjelovati?
-
profesionalni sportaši zaposleni u organizacijama čija djelatnost obuhvaća sportsku industriju
-
osobe koje nisu u statusu zaposlene osobe kod tvrtke prijavitelja
-
studenti
-
maloljetne osobe
-
sportske udruge i klubovi
Jesu li moguće prijave nakon isteka roka?
-
Prijave se zatvaraju tri tjedna prije utrke. Moguće je i ranije zatvaranje ukoliko je limit trkača ispunjen.
IZMJENE / POVRAT NOVCA
Je li moguće unositi promjene unutar trkačkog tima?
-
svaka prijavljena osoba mora trčati pod startnim brojem koji mu je dodijeljen u startnom paketu
-
ako dođe do promjena unutar tima, potrebno je unijeti izmjene u sustav prijava do 20 dana prije utrke. Od 20 dana do 72 sata prije utrke, promjene u sustav može unositi samo organizator nakon što ga kapetan:ica tima obavijesti o eventualnoj promjeni na mail b2run@vetturelli.com
Ukoliko netko iz trkačkog tima odustane, može li se tražiti povrat novca?
-
povrat novca moguće je izvršiti samo ukoliko je trkač odustao od utrke 30 dana prije termina održavanja utrke. Povrat sredstava će biti izvršen u roku od 7 dana od primitka pisane obavijesti.
Ukoliko netko iz trkačkog tima odustane, može li ga zamijeniti prijatelj ili član obitelji?
-
zamjena može biti samo zaposleni iz iste tvrtke
Što u slučaju otkazivanja utrke?
-
u slučaju nemogućnosti održavanja utrke zbog vremenskih neprilika, organizator zadržava pravo na odgodu termina.
-
u slučaju više sile poput pandemije, sudionici imaju mogućnost povrata novaca i/ili prijavninu zadržati za narednu sezonu. Ukoliko se tvrtka odluči za povrat sredstava, isti će se izvršiti unutar 30 dana od objave o otkazivanju utrke.
UTRKA (PRIJE, TIJEKOM I POSLIJE)
Mogu li sudionici utrke negdje ostaviti svoje osobne stvari na čuvanje?
-
na svakoj utrci su organizirane muške i ženske svlačionice za trkače:ice, kao i garderobe gdje će biti moguće odložiti osobne stvari sudionika
-
organizacijski tim B2Run-a će se pobrinuti da stvari budu na sigurnom čuvanju u garderobi, ali za izgubljene stvari ne odgovaramo
Mogu li navijači doći bez navijačkih propusnica?
-
navijači mogu doći bodriti svoj tim i bez navijačkih propusnica, ali u tom slučaju im neće biti omogućen ulaz u B2Run Run&Fun zonu u kojoj će se održati after-run druženje.
REZULTATI
Kako se računa rezultat i definiraju pobjednici?
-
službeno vrijeme natjecatelja i vrijeme po kojemu se određuje plasman je neto vrijeme (tzv. "chip start") koje ste postigli od trenutka kad ste prošli startnu ravninu do ulaska u cilj
-
za ekipni rezultat se zbrajaju vremena tri najbrža zaposlenika iz pojedine tvrtke, bez obzira na spol
-
za ekipni rezultat ženske ekipe se zbrajaju vremena tri najbrže zaposlenice iz pojedine tvrtke
Gdje se mogu vidjeti rezultati nakon utrke?
-
rezultati nakon svake utrke će biti objavljeni na utrka.com i na našoj web stranici u drop down meniju rubrike Utrke, klikom na podrubriku Rezultati